שיווק באינטרנט - אפשר גם לבד

 

כאשר מדובר היום על שיווק באינטרנט כמובן שרצוי לפנות אל חברה המתמחה בפיתוח שיווק באינטרנט. כמובן שההעדפה היא לפנות על המומחים אשר יכולים להציע לכם פתרונות יצירתיים מבוססים על שיטות מחקר ועבודה מקצועית בתחום של שיווק באינטרנט אבל יש כאן בעיה בפורמט שכן שיווק באינטרנט הוא בראש ובראשונה נחלם של אלו שאין להם תקציבי ענק ולא יכולים להרשות לעצם לפנות אל משרדי פרסום או אל מומחים של שיווק באינטרנט. שיווק באינטרנט הוא הפיטרון כאמור של הצעירים, הקטנים, החדשים וכמובן של הגופים שפועלים לא למען מטרות רווח. לכן, מאמר זה יעניק את הכלים והטיפים החשובים ביותרבתחום של שיווק באינטרנט עבור כל מי שאין לו זמן וכסףלהתחיל לרדוף אחרי מומחים בתחום:

 

שיווק באינטרנט - באמצעות ניוזלטרים:

בהנחה כמובן שלחברה שלכם כבר יש רשימה של לקוחות או לקוחות פוטנציאלים היינו מתעניינים. מדובר על רשימה שמית עם כתובות מייל המאושרים שלימוש כלומר אלו הכתובות שהלקוחות מסרו מרצונם (כך שלא יחול עליכם חוק הספאם), ניתן לקחת את כל המיילים הללו ובנות קבוצה, אליה יתווספו עם הזמן עוד ועוד כתובות, ואל הקבוצה הגדלה הזו ניתן לשלוח מידע שיווקי רלוונטי על בסיס שבועי, חודשי, דו חודשי ועוד. ניוזלטרים היא דרך מצויינת ליצור עניין שכן הקהל מקבל למייל עמוד יפה, מעוצב, אינפורמטיבי והכי חשוב - יש לו ללקוח אינטרס לקרוא. עכשיו זהו המקום שלכם להפגין יצירתיות. בכדי שאנשים ממש יפתחו את הניוזלטר ויקראו אותו בכל פעם מחדש, הם חייבים לדעת שהוא טומן עבורם יתרון. ככה שבכל ניוזלטרים מומלץ לשתול שובר הנחה, הטבה בלעדית, קופון, מידע חדש, חשיפת מוצרים חדשים או הצעהלשירות חדש ובלעדי. ללא היתרון היחסי הזה, הניוזלטר לא יחזיק מעמץ לאורך זמן וחבל.


שיווק באינטרנט באמצעות עמוד הבית:

עמוד הבית של אתר הבית הוא הפלטפורמה השיווקית החזקה ביותר אם יודעים להשתמש בהנכון. ראשית כל, עמוד הבית צריך להיות יפה! מושך! מודרני, חדשני ועוד. אנשים נכנסים לאתר זה או אחר במסגרת סבב אתרים והתחרות על תשומת ליבו של הגולש היא קשה. לאחר מכן, על הגולש הממוצע למצוא עניין בתכנים השיווקיים לכן - יש ליצור תכנים שיווקיים חדשים באתרי הבית על בסיס חודשי ואף שבועי ויומי! אתרים טובים ואתרים חזקים הם אתרים חדשים ומתחדשים ולא אתרים סטאטיים.


שיווק באינטרנט - באמצעות שיתופי פעולה בחינם ו/או בתשלום סמלי:

מילת הקסם של עולם השיווק המודרני ושל שיווק באינטרנט בפרט היא נט-וורקינג. אין היום לעבוד לבד. כדי להצליח, צריך ליצור את יתרון הגודל. שיתוף היא מילת המפתח להצלחה. שיווק באינטרנט מתחיל כאמור בשיתופי פעולה בין חברות וגופים אחרים באינטרנט על בסיס משותף. חבירה אל רשת חברתית, פורטל העוסק בתחום ההתמחות שלכם או שיתוף פעולה עם אתר החולק איתכם קהלי יעד על בסיס גורם משותף, כל תחום לפי הנושאים שלו, זה הבסיס. דוגמה: חברת השכרת רכבי שטח אשר רוצה לשווק עצמה צריכה לחבור אל מנהלי אתרי טיולים ולהציע מסלולים ומבצעים במשותף.